Merhaba anneler. Oğlum 3 yaşında. uzun süredir sağ gözü bazen durduk yere akıyor bazen akmıyor 4 tane doktora götürdüm 2 si göz yaşı kanalı tıkalı göllenme testinde göllenme var açmak gerekli dedi. İkisi tıkanıklık yok tıkanıklık olsa her zaman akar sizinki ara sıra akıyor diyor sonra başka doktor çocuklarda ara sıra akarak da kendini gizleyebilir dyor aralarında görüş farklılıkları var. Başına gelen oldu ne yapacağımı şaşırdım bir doktora daha götüreyim desem onun da kararından emin olamayacağım ki? Hem de normal göz doktoru değil oküloplasti bölümü baktığı için önce mueyene sonra bir birbuçuk ay sonrasına randevu şeklinde ilerliyor süreçten yoruldum artık göz yaşı kanalı tıkanıklığı yaşayanınız oldu mu süreçleriniz nasıldı