oglusannesii Kızlar merhaba 67 gün oldu doğum yapalı 40 kontrolüne gitmedim oğlum rahatsızdı 2.03 gündür sezaryen dikişimin sol kısmında hafif kabarıklık var ağrım filan yok neden kaynaklı olabilir bilginiz var mı doktora gitmeli miyim sizce?
belcatanaltan ben 2 ay sonra kontrole gittim dikişimin tamamı kabarık keloid deniyormuş bi jel verdi 3 ay kullancam