avkatanne seval868_ mamamil 2 kullandık şimdi yalnızca geceleri 3 kullanıyoruz. Oğlum hiçbir zaman mama konusunda seçici olmadı. O yüzden bir problem yaşamadık biz. Bunları kullanırken zaten anne sütü ve ek gıda ile takviye yapıyorduk.
seval868_ avkatanne bende ek gıda ile takviye vereceğim. Anne sütüm kesildi. Benim bebeğimde mama konusunda bir seçilik yapmadı hiç. Acaba kabızlık vs yaşadınız mı?