4 yaş çocuğumda 1 hafta önce aynısı olmuş ben görmedim çalışıyorum annem anlattı başı döner gibi kafasını tutup 20 saniye acı çeker gibi oluyor . Dedik ki heralde oyun sırasında yoruldu ondan oldu. Demin sarılırken bi anda aynısını kaşadı kulağının üstünü diğer kafasını sallayarak ağrısını dindirmeye çalışır gibi yaptı. Sonra hiç bi şey olmamış gibi iyiyim dedi . 2 gün sonra randevumuz ama kafayı yiyeceğim muayene olana kadar. Başına gelen var mı?