avkatanne kızlar oğlum 15 aylık şuan pek oturup ilgisini çekeceğini düşünmüyorum. şimdi indirimde 72 parçası 2333 tl ye gördüm. yakın zamanda alan var mı fiyatı gerçekten indirimli mi yoksa bindirip mi indirmişler? 🙄 almaya değer mi bir de?
zerdogan avkatanne bence değer oğlum 5 yaşında 2buçuk 3 yaş civarı almıştık hala oynuyor sürekli farklı oyunların içine dahil ediyor onları.
gizememre avkatanne alıp koymaya değer olduğunu düşünüyorum 18 aylıkken almıştık çok anlamadı 20 aylık şu an git gide hoşuna gidiyor 🥰
gg3848 avkatanne fiyatı inmiş benim de takip ettiğim bir şey çünkü bence faydalı bir şey çevremdeki tüm çocuklar seviyor ben de kızımı almayı düşünüyorum
Mariposa avkatanne evet almaya deger guzel vakit geciriyorlar, evimizde tek degismeyen cop olmayan uzun sure kullanilan oyuncak.
usenmedimyaptimbirvelet avkatanne siz oynarsınız olmadı 😀 ben bazen yapıyorum yıkılınca kafayı yiyorum oğlumun kime çektiğini bu oyun sayesinde anlsdım 😢😢
Mom0008 avkatanne bence değer ben başka markanın aldım ekstra uyuyor fakat kaliyesi magly gibi değil keşke bi tık daha fazla verip magly alsaydım
Asyaveannesi04 avkatanne Bence değer bizde de 72lik set var bu toplu olanı da almayı düşünüyorum çünkü oturup birlikte güzel şeyler yapıyoruz
Tugce3493 avkatanne 72 lı dogum gunu hedıyesı gelmıstı bızde aldık bı sey daha delı gıbı oynuyoruz full 4 bucuk yasında oglum ama 34 yasında esım ve bende ıynuyoruz 😂😂😂
uykusuzkedi @avkatanne aktüellerdeki 36lı oluyor genelde. Benim oğlum 18 aylık 72lisini aldım magly kendi sitesinden. Bence almışken parça sayısı fazla olanı almakta fayda var. Magly kendi sitesinde ilk alışverişe %15 indirim var ayrıca.
sblkcr avkatanne kesinlikle almaya değer kızım 18 aylıkken almıştık şuan 25 aylık başladı oynamaya uzunca vakit geçiriyorlar biz bile eşimle oturunca başına sürekli bişeyler yapıyoruz ☺