Berraksu Geçmişteki bazı kaygılarımdan dolayı 7-8 aylıkken nöroloji doktoruna gittik, ocean’ın balık yağını yazdı. İki günde bir 2 ml veriyoruz. Şu anda da 11 aylık. Bebeğim balık yemiyor, ben de vermeye devam ediyorum. Bence verecekseniz doktorunuza danışın