alphan ben de sezeryanla doğum yaptım bakalım bizde süreç nasıl ilerleyecek. Benim de eskiden ağrılı olurdu yaz günü kapıyı pencereyi kapatıp battaniyelerle otururdum😕 inşallah geçer ya ne deyim bebek anlar mi senin hastalığını ağrını ilgi alaka ister o zaman da nasıl geçer bilmiyorum Allah kolaylık versin tüm annelere kadınlara