Merhabalar, doğduğu günden itibaren yenidoğan dönemi de dahil uyumayan, uykuya geçemeyen bir oğlum var. Uykuyu sevmiyor. Her türlü doktora götürdüm bir sıkıntısı yok çok şükür. Ancak şu an sadece memede uyuyor, süt de çekmiyor mama da almıyor yalnızca ek gıdası var. Gece sürekli uyanıyor meme istiyor. İşe başlayacağım ve ağır bir işim var. Bakıcıda nasıl uyuyacak çok endişeliyim. Gece 6 7 kere kalkıyor memede kalmak istiyor sabaha kadar. Şu sıralar dişleri de kabardı. Benim gibi anneler ne yaptınız, dertleşmek istedim biraz. Bu arada ailemin yanına geldim memeden keselim diye kesemiyoruz asla sakinleşmiyor saatlerce ağlıyor, herkes kucakta gezdiriyor dikkat dağıtmaya çalışıyor ama asla memeyi unutmuyor ve başka şekilde uykuya dalmıyor. Göğüslerim hep yarıklar içinde, artık mental olarak çöktüm