muazze kafaya takmayın en büyük etken bu aslında. Benim ilk hamileliğim kürtaj ile sonlandı doktorum tertemizsin şuan diğer ay hamileyim diye gelirsen kürtaj gününü adet günü sayarız demişti. 3 ay olmadı. 3. Ay sonunda rahim filmi çekildim 2 ay daha olmadı. Sonra prolaktin baktırdım 50 çıkmıştı. Yarım doz ilaca başladık amannn bu ay zaten olmaz dedik 3 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Ovülasyon ile yumurtlama gününüzü takip edin ve 1+1 ilişki deneyin. İlişki sonrası yüz üstü uzanırsanız da spermler daha hızlı döllemeeye geçiyor gibi bir yazı da okumuştum.