gizemkkk Bebeğim 7 aylık. Doktor sadece mamayla besleniyor diye 5. Ayda tadımlara başlattı. Başta iyi gidiyorduk çok hevesliydi merak ediyordu. Şimdi hevesini aldı belli ki ne hazırlasam tadına bakıp bırakıyor. Sadece yoğurt seviyor. İlerleyen zamanda bu durum değişir mi?
anonimuye gizemkkk stres yapmayın bu degişken bir sürec dönemsel yememeler oluyor diş dönemi vs canı istemeyebilir aynı seyler yiyorsa sıkılmış olabilir gün içinde mama alıyorsa tok olabilir uyandıktan 1 saat sonra teklif edin ve sürekli sunmayın istemediği an bırakın
dunnobeck gizemkkk Benim bebeğim ek gıdaya başladığımızda hep öğürüyordu, yemek istemiyordu. Şu anda 11.5 aylık maşallahı var koyduğum çoğu şeyi yiyor, ara ara diliyle itiyor ama daha küçük parçalarda verdiğimde yemeye devam ediyor