Anneneler selam 2.5 yaş oğlumla ocak ayında tuvalet eğitimine başladım kaç ay geçti hala çişini kakasını altına yapıyor söylemiyor parkta oyun alanlarında misafirlikte hep böyle sizce napmalıyım tekrar beze döneyim iki üç hafta sonra tekrar mı deniyim