besaley Bebeğimin gözünde dün başlayan bugünde artan sarı çapaklanma var. Sabah kalktığında gözleri hiç açılmıyordu. Suyla sildim gözlerini şuan daha iyi. İlaç göz damlası kullanmadan geçiren var mı bu durumu ?
mamabear_ besaley kızımın geçenlerde konjonktivit oldu. Doktor antibiyotikli damla verdi ki yaşadığım yerde doktorların ilaç yazması mucize gibi bir şey. Bence doktora götürün.
agustosbocegim besaley benim oğlumda da oldu komşumuz çayla sil geçer demişti ilk iki gün suyla sildim sonra 2 gün de çayla sildim zaten 4-5 güne bidaha olmadı iyi geldi damla krem falan hicbisey kullanmadık 5-6 aylıkken olmuştu şimdi 8 ayligiz
besaley Bizede damla verdi antiniyotikli de kullanma taraftarı değilim ama geçmezse mecburum mamabear_
mamabear_ besaley neden? Doktor uygun görmüş sonuçta bakteriyel bir durumsa boşuna iyileşmeyi geciktirirsiniz hatta daha kötüleşebilir. Enfeksiyon yayılabilir