bebeğim 9 ay 11 günlük bir kere bilinçsizce anne dedi attaa dedi ama sürekli aaaaa ve eeee seslerini çıkarıyor bağırıyor fakat baba dede mama demedi tekrarlamaları olmadı geç mi kaldı babıldamaya? beni aydınlatır mısınız sevgili anneler evlatlarımız sağlıkla büyüsün🩵