3,5 ay önce doğum yaptım. Kabızlık problemi yaşıyorum bazen düzelir gibi oluyor ama düzelmiyor 3 tane çatlağın var biri yırtık dedi hatta. Doktor krem fitil ve şurup verdi geçmezse emzirmeye ara vermen gerekiyor kana geçen ilaçlar vereceğim dedi. Emzirmeyi bırakmak istemiyorum bebeğim daha çok küçük lütfen öneriniz bilginiz varsa bana yazın.