Evet kızlar selamm BU sene içinde çocuk düşününen anneler olarak toplanalaim istedim ne zaman düşünüyorsunuz bebekleriniz ne kadarlık oldular
Ben kızım 2 yaşında gebe kalmayı düşünüyorum doğum yapana kadar 3 yaşına girmiş olur çoktan
Spirall korunuyorum sürekli leke yapıyor hem çıkartmak istiyorum hem de bebek düşünmeye başladım toplanalım bakalm kimler ne dusunuyor ikonci cocuk riski alanlar hepinize selam olsun🤣🤣