momas canmanayvesuyu o yüzden yüzünü kapattığında öyle bakıp kalırlar ama açtığında gülerler demek ki bu yüzdendi…
sumeyyeravza canmanayvesuyu yetimhane kısmına çok üzüldüm. Rabbim kimseyi anasız babasız sahipsiz bırakmasın❤️
canmanayvesuyu momqueenn ben de 🥹 kimseye bağlanamadıkları için ayrılık kaygısı yaşamazlar diyor içim acıdı
patlakprezervatif canmanayvesuyu bir gün yetimhaneye gidelim mi? En azından ufacık bir an çocuklarla birlikte oluruz 🥹
canmanayvesuyu patlakprezervatif yaa ne güzel olur ama ben sanki bir yerde ziyaretçi kabul etmiyorlar diye okumuştum canım. Alışmasınlar diyeymiş 😞😞
meleklerinannecigi patlakprezervatif ben üniverse okurken gitmek istemiştim kitap okumak eğlenmek sarılmak için ama kabul etmediler belge falan istediler.hala içimde ukte keşke ne istiyorlarsa ayarlasaydıö diye
patlakprezervatif canmanayvesuyu eşim gittiğini söylemişti. Ben onun yalancıyım. Bakar öğrenirim şimdi 🙃
canmanayvesuyu sumeyyeravza amin inşallah 💓 ben de öyle biraz duygusal bir zamanımdayım sanırım dünden beri aklımdan çıkmıyor 🥹
patlakprezervatif canmanayvesuyu internet üzerinden ufak bir araştırma yaptım. Öyle pat diye gidilmiyor imiş. Tabii ki sıkı tedbirler var. Özel günlerde kermes olursa katılım sağlanabiliniyormuş 😊
patlakprezervatif meleklerinannecigi evet. Sıkı tutuyorlarmış. Arkadaşın dediği gibi duygusal olarak problem olabiliyormuş.
BordoHuniliAnne canmanayvesuyu oyun diyerek geçmemek gerekiyormuş. Gerçekten beni de etkiledi, kitabı da sepetime ekledim. Teşekkürler🙏