eda_k Bebeğim 3 ay 16 günlük bugün sağlık ocağı ile görüştüm rota aşısı için son günleriniz dedi. Kafam karıştı. Yaptırmak istiyorum ama bu haftalarda olan var mı?
canmanayvesuyu eda_k evet rota aşısının belli bir zamanı var ondan sonra yapılmıyor. Yaptırmak istiyorsanız acele edin
mehlika_ eda_k bizim doktorumuz en doğru zamanın 80 -90 gün arası olduğunu söylemişti biz 90 da yaptırdık
mucizeminnosum eda_k 2-4 yada 3-5 aylarında yapılıyo o yüzden 3. Ayda olduğunuzdan ilk doz için geç kalmayın demiştir yaptırmak mantıklı sonra rota olursa aşının vaktide geçmiş olur