myavokado yaşında emeklemeli diye bir kural yok ki. Hiç emeklemeden yürüyen bir sürü bebek var. Doktorlar zaten emekleme gelişim basamağı değil emeklemeyebilir diyorlar. 18 aya kadar yürümemesi bile normal sayılıyor. Benim yeğenim hiç emeklemedi 18 ayda yürümeye başladı. Oğlum 14 aylıkken emeklemeye başladı mesela. İkisi de çok sağlıklı çocuklar