Kızlar sabah oğlum burun aspiratörünün plastik ucunu yuttu büyük de bişey nasıl yuttu bı anda anlayamadım hemen çocuk acile gittik plastik olduğu için röntgende de görünmedi keyfi falan yerindeydi sorun yok gibi bişeyler yiyip içti gene sorun olmadı doktor lifli şeyler bol sıvı verin dedi kusma tıkanma olursa yine götürücez bezini sık sık kontrol et k.kayla atar dedi ama içim çok kötü o büyük şey nasıl çıkıcak falan başına gelen var mı