melislinaa Oğlum 4 aylık olucak emzik alıştıramadım bibs markası Philips we baby hepsini denedim bu saaten sonra tutar mı kızlar sizce ?
papatya5858 melislinaa tutar denemeye devam edin bnm kızımda üçüncü ayda annem sayesinde tuttu bebeğim çıkarttı annem verdi ve öyle öyle alıştı çok şükür
aynak melislinaa ay benim bebeğimde 4.5 aylık emzik tutmadı, şuan keşke tutsaydı diyorum uykuya dalamıyor, gece sık uyanıyor 🥲 bnce emzik sevmeyen bebek sevmiyor tutmuyor
ogretmenanne2024 melislinaa kızım tutmadı aylarca denedim . Ama emziği hiç aramadik uslu bir bebekti uykuya geçişte de sorun olmuyor. İkinciye hamileiyim ona da deniycem tutarsa bakalım 🤷♀️