Meri-Mel emaln Siyah olur kemerden ötürü takmazsaniz taba renk de olur ya da bilmiyorum hiç kombinlemedim bu iki rengi
sarapchanel emaln siyah asla olmaz bu takıma ayrıca kemer seçimi de yanlış kemersiz kullanabilirseniz ğümüş ya da ekru krem tarzında şal olur
merkursavascisi_06 emaln normaldr krem olur da kemer siyah olursa olmaz kemeri de değiştirseniz olur o zamn
emaln merkursavascisi_06 siyah hiç aklıma gelmedi eşim krem yakışır deyince aslında olabilir teşekkür ederim
merkursavascisi_06 emaln bence krem kesinlikle tamamlar. Kemer takmayarak da kullanabilirsiniz bu arada
emaln Niyesordunbucevabi bende asla giyemiyorum.Bide yeni doğum yaptım elbise alacaktım ama emzirdiğim için zorlanıyorum bu yüzden takım aldım.Bide konuyla alakası yok ama uygulamaya ikinci bebeğimi nasıl eklerim hani günlük olarak onlarla ilgili bilgiler oluyor ya onları görmek için ekliyorum ama olmuyor
Niyesordunbucevabi emaln Bence rahatlık daha önemli yeni doğum yapmışsan hangisinde rahat edeceksen onu tercih et canım. Sorunun cevabını da bilmiyorum ne yazik ki
Niyesordunbucevabi emaln şimdi baktım da uygulamaya girince bebeğinizin resminin yanında artı işareti var ya ordan ekliyorsunuz
emaln metekaanmomm ben hep siyah giyinen biriyim sonra değişiklik olsun diye denedim rengi çok yakıştı ondan aldım teşekkür ederim yorumunuz için.
ElisaMom_ emaln bende bu renkte elbise aldım üzerine zeytin yeşili büyük bi eşarp almıştım desenli çok şık oluyor görsel atabilirim isterseniz.bu tarz bu tonlarda da güzel olur bence
yusufum- Icınde o renk olan tonlar tercih ederdim sabit krem siyah değilde karışık cogunlık kıyafetınızın rengınde olan tonlarda renk gecişlerı olsun dıye düşünüyorum