gulcanb Merhaba kızlar, En iyi yatırım aracı nedir. Nasıl yatırın yapıyorsunuz :) 1 yaşında kızım var ilerde onun için birşeyler almak yapmak istiyorum. Şuan part çalışıyorum. Paramı biriktirme istiyorum ama sizler neler yapıyorsunuz
babymaggie gulcanb Ben elime geçtikçe döviz yaptırıyorum. Büyük küçük demeden kenara attığımı çeviriyorum. Bes gibi birikimler mantıklı gelmedi. Eğer banka üzerinden gelecek için yatırım aracı kullanan varsa bilmek isterim.
minikmisimben Ben mobilden 200-300 param oldukça altın alıyorum önceden eşim ödemelerimizi yapınca kenara koyalım diyordu olmuyordu öyle şimdi önce paramız alınca bir miktartı ile altın alıyoruz kalanı dikkatli harcıyoruz