Morkekik Bebeklerin el temizliğini ne ile yapıyorsunuz? Oğlum on üç aylık normaldr ıslak mendil ve saf su kullanıyordum ama işler değişti artık ne kullanıcağımı bilemiyorum.
Ikrazumra19 Morkekik dalin sampuanla veya sabunla yikiyorum ellerini bebek kolonyasi aldim onu kullaniyorum
Deletedmom115 Morkekik Evde sadece sabunla ve suyla yıkıyorum dışarı çıkarsak keza aktivex ıslak mendil aldım hepimiz için onu kullanırım.
Efenin_annesi Morkekik lavanta suyu hazırladım ben sprey şişeye koydum. Onu sıkıyorum sonra bezle siliyorum
Tontisimm Morkekik kızım 16 aylık ellerini sürekli sabun ve suyla yıkıyorum çocuğumda alıştı artık kollarını sıvamaya çalışıyor ellerini yıkıyormş gibi yapıyor yıkamak istediğnde😂🥰
Saksak Benim bebegim de 4 buçuk aylık şu günlerde artık çeşmenin altında ideal sıcaklıkta mustela ile yıkamaya başladım ellerini
Morkekik Saksak mustela şampuanla yıkanıyır zaten evet bende onu kullanabilirim ellerine teşekkür ederim👍