Herkese merhaba. 4 yaşında oğlum var doğduğundan beri Mustela yenidoğan şampuanını kullanıyorum hem saçlarını yıkıyorum hemde vücudunu . Fakat saçları cansız duruyor . İçeriği temiz diye hiç değiştirmedim şampuanını 4 yıldır aynı . Sizce 4 yaş yenidoğan şampuanı kullanabilir mi bir sakıncası olur mu ? Veya önerdiğiniz farklı bir marka var mı