Rabiiul mavidomatess e bebekten aldım kızıma 4 aylık krizinde kurtarıcı oldu şuan 15 günlük bebem var onda da kullanmayı düşünüyorum. Bi arkadaşıma verdim oda bebişinde kullandı
momas mavidomatess @Rabiiul canım aşkım sayesinde oğlum 1 aylıkken aldık ve 14. Aya kadar gündüz orada uyudu. Hatta bazı geceler de hamakta uyudu. E bebekten almıştık
Hiilyuss mavidomatess paşa hamak markasını kullandık cogu modele göre hem büyük hem daha rahat oldugunu düsünüyorm öneririm
egelibiranne mavidomatess iki çocuğumuda öyle büyüttüm 🫶🏻 park yatak almıştım ve hiç kullanmadık desem yeri, ikincide hiç kurmadım bile yatağı. Hamak candır 🫶🏻 düştü korkun yok miss gibi. Ben gece koynuma alıyorum tabi
2025mucizem Dün bnde hamak gördüm çok sevdim gece uyumsinda sorun olurmu acaba 5 bcuuk aykik bebek. E bebekte gördüm teşhir ürün vardı diye almaadim
egelibiranne mavidomatess ya benimki bi marka değil maalesef marangoz yapımı. Uzun süreli kullanım ve sağlamlık açısından çok iyi. Fotoğraf ekleme işini beceremiyorum maalesef 🤦🏻♀️
aslanmom___ mavidomatess E bebekten Holmen Fethiye cibinlikli ahşap hamak aldık diğer hamaklara göre içi biraz daha derin daha rahat
momas mavidomatess hamak kısmı gri boruları demir beyazdı @Rabiiul onun da aynısıydı holmen marmaris adı