Bebeğim 2 buçuk aylık. İkinci ayda aşılarını olduğundan beri uykusundan ağlayarak ya da dudak bükerek ağlamaklı uyanıyor. Normalde ya güzel güzel ya da gülerek uyanırdı. Ben mi fazla evham yapıyorum hala acaba iğnenin acısını üzüntüsünü mü yaşıyor yavrum. Yoksa bebek bu normal mi