Bugün altıncı ayimizi doldurduk. Doktor artık ek gıdaya geçebileceğimi söylemişti.nasil başlayayım siz ilk gunlerde ne verdiniz günlük menüde. Çay kaşığı ttali kaşığı ve yemek kaşığıyla üç günde yoğurt vericem. Onun dışında bu ilk üç gün ek bişey vermiş miydiniz. Besleyici besinler neler ? Yardımcı olursanız sevinirim.