melislinaa Kızım ve oğlumun çamaşırlarını beraber yıkıyorum bizimkiler siyah renkli beyaz ayrılıyor çok rahat ama bu çocukların çamaşırlarını neyin rengine göre nasıl ayırıcam çözemedim kızımın çoğu şeyi renkli beyaz bişeyi yok mesela nadir oğlumun zıbınları beyaz koyu renkli şeyleri çok yok mesela renklileri atıyorum sadece 2-3 tane koyu grimsi parçalar kalıyor başkada o renk yok 2-3 şey için tekrar makine çalıştırmış olucam mesela anlatabildimmi ya 😂
boncuk_29 melislinaa ben çocuklarımın kıyafetlerini hiç ayırmıyorum çıkan tüm çamaşırları 1 makine yapıyorum
papatyam39_ melislinaa oğlumun beyaz veya renkli ne varsa bir atıyorum renk vermiyor zaten kirlilerini toplayınca anca bir makine çıkıyor
tsmutter melislinaa renge göre ayırmıyorum bebek çamaşırlarını ama boya çıkabiliyor bunu engellemek için renk ayırıcı mendil atıyorum
Asyaveannesi04 melislinaa Bizim evde o kadar çok çamaşır oluyor ki herkesinkini ayrı yıkıyorum ev her gün 3 makina çamaşır yıkanıyor evde 🥲
00998 melislinaa ben ayırıyorum beyazları bir makine renklileri bir makine onun öncesinde makineyi siliyorum bir de boş çalıştırıp öyle atıyorum 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim melislinaa çok biriktiyse renkli ve beyaz ayrı yıkıyorum azsa hepsini beraber yıkıyorum.
Asyaveannesi04 balkizlar 4 kişiyiz şimdi bebekte geliyor 5 olacağız, ee herkesin de ayrı yıkanınca çok normal. Eşim ben kızım dışardayız hep her gelen üst baş çıkarılıyor, havlular, yataklar 3-4 günde bir yıkanıyor. Banyo paspasları yıkanıyor evde 15de bir zaten dip köşe temizlik yaptırıyorum
denizalismom melislinaa genelde beyaz olarak zıbınları falan 60 da yıkıyorum kaka lekeleri geçmiyor yoksa. Geri kalan tüm hepsini renkli olarak 40 derecede yıkıyorum.
balkizlar Asyaveannesi04 valla biz de 4 kişiyiz haftada bir renkli bir beyaz bir de çocuklarınkini yıkıyorum.. 15 günde bir paspas birikir … bana ilginç geliyor günde 3 makine
Nikita melislinaa beyazları ayrı, renklileri ayrı, siyahları ayrı yıkıyorum. Siyahların içinde kahve, gri, lacivert, yeşil, bordo, kırmızı gibi koyu renkler oluyor. Renkliler krem, sarı, turuncu, açık mavi/yeşil, mor özetle pastel türünde renkler
neslika melislinaa oğlumun beyaz ve açık renkleri bir yıkıyorum, koyu renklileri bir. Azsa kısa programda, genelde biriktirip yıkamaya çalışıyorum. kendimizinkileri beyaz, renkli, siyah olarak ayrı yıkıyorum.
cokbilmismom melislinaa cocugunkinden sadece siyah lacivert ve kırmızı olanları ayırıyorum renk veriler diye. Diğer hepsini karışık ayıp içine renk mendili koyuyorum. Ama siyah lacivert ve kırmızıyı ayrı yıkıyorum bunlar renk mendilide koysam diğer çamaşırlara renk veriyor
Asyaveannesi04 balkizlar Hafta 7 gün 4 kişi her gün çıkardığını sepete atınca oluyor, sizin baya iyimiş hafta da bir 😳
uykuseveruykusuzanne melislinaa ben kızımın 2-3 parça koyu renk kıyafeti olunca bizimkilerle atıyorum bazen. Bazen de onun koyu renk- renkli ( mavi, kırmızı, koyu pembe, siyah, lacivert, bordo , yeşil bu renkleri bir arada atıyorum) şeylerini biriktiriyorum, benim de bir iki koyu renk bluzum falan oluyor hep birlikte atıyorum. Renk ayırıcı mendil de kullanıyorum ne olur ne olmaz diye