ardensss o birqz zorluyor malesef beni de zorladı açıkcası , ada çayı içtim günde 2-3 fincan süt çekilsin diye , beyaz lahanayı buzluğa koyup göğüslerime sardım , sıcak duşa girip masaj yaptım en azından yumruları dağıtıp biraz sağdım elimle ama çok değil rahatlamak için sadece . En son hasta oldum antibiyotik verdiler onu içince zamanla geçti şu an sütümde çekildi sanırım 17 gün oldu bi 3-4 gündür rahatım inşallah sizin daha kolay geçer . Bunları da aaa bunları yaşadım bakın zor olacak niyetiyle değil de böyle şeyler yaşanırsa normal diye yazıyorum yanlış anlamayın 😊