Nazlcan Merhabalar ek gıdaya geçtik bugün 180 günümüzü bitirdik anne sütü alıyor bebeğim normalde ama pek kiloda yapmadı sütüm hangi marka kaşık manayı tavsiye edersiniz evde kendimde güzel tarifleri deniyorum ama birde mama olarak denemek istiyorum
ElizErva Nazlcan ben kullanmıyorum paketli ürün evde yapmanız daha saglıklı bence muhallebi tarifleri çok var nette ben oradan yapıyorum yinede siz bilirsiniz 🥰♥️
Ikrazumra19 Nazlcan hic paketli urun vermedim muhallebi tarifi var internette onlardan verebilirsiniz
Gktug Aptamil ve hipp diye duydum kilo aldıran ama bende merak ediyorum aslında kullanan var mı ? Sonuçlar nasıl anneler:)