dlra01 hic üzülme guzel annesi zamanı gelince kalkip kenfi yürüyeck her çocuğun gelişimi farklı..insani birazda çevre psikolojisini bozuyor aaaa hala yürümüyor mu??? Zamanında bende cok zorbalandim bu konuda ilk kizim 18 aylıktı yürümeye başladığında ikinci oglum ise 9 aylıktı yürümeye başladığında o yüzden hic canını sıkma zamanını bekliyorduk bebisin🌼