umaykusunannesii çocuğunuzun ayağında bir problem yoksa ortopedik giymesine gerek yok. Doktorumuz şöyle demişti, düz tabanlık yoksa bebeğinizde yani ayağın ayagin duzeltilmeisne gerek yok, anatomik olması yeterli ayakkabının demişti. Viccoda da zaten çoğu model ortopedik değil anatomik. Ben vicco, vans, Adidas samba, converse giydirdim bu zamana kadar hepsiylede çok rahat etti