ipekduru7 Kızım 6 buçuk aylık en az bi buçuk iki saate uykusu geliyor ağlıyor uyumak için .mecburen uyutuyorum ama günde 4 uyku falan yapıyor gece uykusuna kadar . Ve bu sebeple gündüz uykularımız çok kısa oluyor . 2-3 uyku yapıp en az 1 saat uyumasını istiyorum uykusunu alamadan kalkıyor 10- 15 dakka en fazla yarım saat uyuyor . Nasıl 2 veya 3 uykuya düşürebilirim sizin bebişler bu aylarda kaç uyku yapıyor yazarsanız sevinirim
fatosgunes ipekduru7 benim kızımda ayni az uyuduklari için 4 uyku yapiyorlar. Derin uykuya geçişi henüz öğrenemedik bende siz gibi zorlanıyorum ama hala düzeni oturacak uykusu uzayacak diye bekliyorum :)
tsf ipekduru7 o aylarda 3 uyku yapardık biz iki uyku şekerleme tadında olurdu yarım saat filan öğlen civarı ise 1-2 saat uyurdu . 8-9 aya kadar 3 uyku gerek 2 uyku için çok erken daha
ebruli91 ipekduru7 benim kızımda uykusunu kısa alirsa 4 oluyor bazen,ama genelde 3 uyku oluyor, biri uzun oluyor 2 saat kadar,ne zaman isterse uyutuyorum ,gece uykusu da saaat 9 da.Sabah da 7ye dogru yada 8 e dogru bazen, o şekilde kalkiyor
ipekduru7 ezgi1212 imkansız gibi duruyo cidden nasıl düşürebilirim ya ? Uyutmamaya çalışıyorum oynatıyorum vs ama uyumazsa cıldırıyor
ipekduru7 fatosgunes evet ya çok zor oluyor . 2 uyku falan yapsa en azından bi buçuk saat uyusa bana da alan kalıcak kendi de uykusunu alıcak.
ipekduru7 barismom çok kısa uyuyor işte uykusunun uzamasını istiyorum 4 uyku çok geliyor bana . Uykusunu da alamıyor zaten aşırı kısa uyuyor çünkü sık uyuyup
fatosgunes ipekduru7 kesinlikle katılıyorum ama hepsi düzelecek birde diş dönemi huzursuzluklarj başlıyor ona uyacağız bir süre. Ben sallayarak uyutuyorum onunda etkisi var desteksiz uyutamıyorum. Ama 8. 9. Aylarda daha düzenleri oturmuş oluyor
ipekduru7 tsf işte bizim sorunumuz hiç bi iki saat uyumuyor . 10-15 dk . Öğleden sonra bazen sadece yarım saat falan uyuyor . 4 uyku yapıyor çok fazla değil mi ? En azından 3 uykuya düşse belki uykuları derinleşir
barismom ipekduru7 uykusu gelince hemen uyutma canım biraz oyala dışarı baktırırdım ben oyuncakları tutup onlar konuşur gibi yapardım ya da keşif edeceği bi şey verirdim eline
tsf ipekduru7 öğlen uykusunu uzun tutmaya çalışın yani önceki uykuyu şekerleme olarak bırakın öğlen uykusunda uyanırsa tekrar uyutmaya çalışın ben öyle yapardım her zaman 1-2 saat uyumazdi 40. Dakikada açardı gözlerini gider yarım saat uyutmaya çalışırdım öyle öyle öğlen uykusu uzadı
ipekduru7 fatosgunes ben de sallayarak uyutuyorum maalesef . Evet hepsi geçici süreçler inşallah zamanla düzenleri oturur
tsmutter ipekduru7 3 uyku iyi olur aslında. İki uyku en az 40-45 dk olmalı son uyku kısa olabilir. Üç uyku yapıyorduk biz. 30’ar dk uyuyordu o aylarda sonra yavaş uzadı uyku eğitimiyle. Ama ideal olan 3 uykudur
deleted20517 ipekduru7 sabah 10a kadar olan saati hatırlamıyorum🤣bu yüzden öğlen 12 buçukta öğle uykusu yapıyor 2 saat falan uyuyor uyandıktan sonra uyanık kalma süresi 2 saat max,yani gün içinde 3 defa falan uyutuyorumdur