hayalperest2310 Kızlar çok kuru öksürüyor doktor bol bol emzir burnunu aç dedi ama hiç faydası yok gibi uyutmuyor bile birşey verilmiyor mu bu durumda buhar makinası var evde ama önermedi napcm ben
beybitolat hayalperest2310 soğanı kesip karanfil batırın baş ucuna bırakın. Burnunu bool boool temizleyin. Başka yapacak hiç bişey olmuyor maalesef🥹 geçmiş olsun
myavokado hayalperest2310 ciğerleri temizse havaya gerek yok ki doğru demiş hava kuru öksürüğü kesmez muhtemelen yeni başlıyor dikkat et ciğere indirme çok cektirir yoksa iburamin verebilirsiniz zaditen verebilirsiniz zararı yok
Gokturkmom hayalperest2310 nebül cihazı sadece izotonik serum suyuyla yapıyorum ben hastalık zamanları hiç zararı yok
hayalperest2310 myavokado ikisi de var evde kızım hastaydı şimdi de ona geçti çok kuru öksürüyor o yüzden endişelendim
myavokado hayalperest2310 zaditen damla varsa kilosuna göre meyve suyu mamaya karıştırıp verebilirsin ama önce iburamin başla bakalım takip et bi kaç gün sırtına dikkat et vikis sür bebek vikisleri var eczaneden al sırtına ayaklarının altına sür çok sürme daraltır sırta sürünce bez koy
hayalperest2310 Gokturkmom ayy bilemedim acele etme bekle dedi birkaç gün geçmezse o zaman başlarız dedi