momas aylossss vestel kullanıyorum fırını harika hemen pişiriyor. Ocakta vestel yani normal ocak işte 🤣
Sonsuz18 aylossss set olarak Arçelikten aldık ankastre gri ocak fırın çok sağ pişiriyor birkaç kere denedim Air Fry özelliği var sulu pişirme özelliği bayağı bir özelliği var ama daha keşfedemedim
uykusuzmom_ aylossss Beyaz eşyalarımın hepsi Vestel çok uygun tabii diğer markalara göre 4 sene olacak hiç problem yaşamadım. Annem Bosh kullanıyor uzun yıllardır onda da problem görmedik.