nehir_arya 2025 ocakta yaptım doğumu fiyat hatırlamıyorum Sezeryan oldum ebeleri bilmiyorum evindar beyde gayet ilgilydi 3 arkadaşım daha evindar beyde doğum yaptı onlar da aynı şekilde çok memnundular. Doğum sonrası da sık ziyarete geldi instagramdan her yazdığıma da cevap veriyor. Tavsiye ederim