ahhh bende ilk bebeğimi 13 haftalık kaybettim malesef kürtaj oldum asla unutamıyorum drm bana korunma demişti hemen hamile kaldım 2 ay sonra hamileydim şimdi 6 buçuk aylık ama hamileliğim her zaman korkuyla geçmişti kalp atışı durmuştu ilkte bunada olacak diye hep korkuyla stresle geçti ama şükür kucağımda şuan sizde zor zamanlar evet ama inanın tekrar gebe kalmak size iyi gelecek rabbim tekrar yaşatmasın gönlünüze göre olsun inşallah 🌹