mavi_123 Arkadaşlar bugün 4 aylık kızımı aşı için sağlık ocağına götürdüm bıngıldağının 1 çarpı 4 olduğunu söyledi sanki biraz erken kapanıyor dedi çocuk doktoruna götür dedi çocuğu bu durumda olan varmı? Acaba bu tehlikeli bişeymi? Pazartesiye randevu aldım doktordan bir hafta nasıl geçecek bilmiyorum😔
rebruuu Bizim de doğuştan öyleydi, şu an 3,5 aylık, kapandı sayılır, baş çevresini kontrol ediyorlar büyüme varsa sorun yapmıyorlar ama yine Beyin Cerrahına götürmemizi istedi, biz de 13n de götüreceğiz umarım sorun yoktur
mavi_123 eannesi siz endişelenmedinizmi? Ben çok endişelendim ya😔 çok şükür herşeyi normal gözüküyor ama sağlık ocağı öyle deyince endişelendim sizin kızınızın baş çevresi kaç cm? Doktor kontrolde kalsın dedimi?
eannesi mavi_123 yo hiç bir şey söylemedi baş çevresini de hatırlamıyorum dikkat etmedim biraz küçük dedi sorun olsa mutlaka söylerdi ya da takip edelim derdi herhalde içiniz rahat etmesi için siz de en kısa zamanda götürü bir danışın bence