Kızlar bebeğim 5,5 aylık oldu hala uyumuyor, son üç aydır geceleri saat başı hatta daha sık kalkıyor, abartısız 12 kez falan kalkıyorum, her döngüde uyanıyor, bu döngüler ne zaman uzayacak? Meme vermeden uyutayım diyorum çok ağlıyor, mayışık yatağa koyayım diyorum yine çok ağlıyor, artık tükenmiş durumdayım, uykusuzluktan sürekli başım ağrıyor, tek çare uyku eğitimi mi gerçekten:(