buseyildiz1 Uzatılan doğum izninden faydalanabiliyorum ama şuan raporluyum. 13nde bitecek . Ne yapmamız lazım bir bilgisi olan var mı
ayseferide74 Calıstıgıgnız yere bildirmeniz yada sağlık ocağına başvurmanız gerekiyor diye biliyorum haberler öyle demişti ek 8 hafta için