yadszzz merhaba bizimde henüz 2 hafta oldu ama, biz klozet tipi sesli bir lazımlık almıştık başta ama o hem bize ağır geldi her yere taşıması vs hem de sesine basmak istiyor devamlı kalkıyordu e bebekte olan çok basit eski tip bir lazımlık daha çok işimizi gördü. 2 gün hiç hiç hiç lazımlığa oturmadı ve hep altına yaptı 6-7 adet çamaşır almıştık onu 16-17 adede çıkardık 😅😅 2 gün hiç oturmak bile istemeyince hatta vazgeçmek üzereydik ki 3. Gün yavaş yavaş derken şuan daha iyi ilerliyoruz vazgeçmeyin siz kararlı olun öncelikler. Oğlum sticker çok seviyor duvara yapıştırmalı stickerlardqn aldık her çiş kaka da bir tane verdik motive oldu. Gece için ben bez bağlamadım burada birden bırakın diyordu herkes öyle yaptım. 2 gün kaçırdı. Alt açma bezi serdim çarşafın altına. 3. Günden sonra sorun olmadı. Bizim bu şekilde ilerledi bizim için de çok zordu çok kafa karıştıcıydı umarım çabucak halledersiniz 🙂