beyazzkuguu 40 bin para az mı? Millet 30 bine çalışıyor asgari ücretle koca ay. Yaşadığınız zorluğu anlıyorum çünkü benim eşim 6-7 yıl sizin gibi gitti geldi hergün 2 saat yol. Hatta bi ara işler tersine döndü ben gidip geldim aynı yolu. Çeken bilir kolay değil. Ama böyle sürmeyecek ya. Tayin hakkınız olacak 3,5 sene ne ki? Sadece para değil ayrıca. Sosyalleşmek var yarın bi gün bugün emekliliği var çift maaş bu devirde ancak yetiyor. Duygusal düşünüyorsunuz ama kızınız elbet büyüyecek boşluğa düşeceksiniz. Ben ücretsiz izindeyim şu an. Evet biz de geçiniyoruz borcumuz da yoktu kızım 18 aylık oldu sıkıntı çekmedik ama ertelediğim şeyler yok mu?Var.