zclk2026 Bebeğim 10 gün öncesine kadar gayet güzel kaka yapıyordu bi anda yapamamaya başladı ıkınıyor ağlıyor az bir şey yapıyor devamı gelmiyor neden olabilir normal mi bunu yaşayan var mı?