Sedayvaz35 hsyn ben molfixden evy baby e gectim cok memnunum.. tek sıkıntı molfix daha cok çişi hapsediyor.. evy baby takinca aksam uyumadan sabaha cok doluyo ve bazen zibina geciyor
Bhs hsyn ben de memnunum oğlum pişik oluyordu minies den sonra sleepy kullandım en son evy baby ama oğlum çok emdiği be çok çiş yaptığı için gece çok uzun tutarsam taşabiliyor 6 saat falan idare ediyor
Bhs hsyn bugün on saat durdu bir şey olmadı demek emmesine bağlı bence tanışma paketlerinden alın çok ucuz 20 tanesi falan 10 tl olmadı gündüz evy baby gece prima kullanırsınız
Gulaltan Ben molfixden geçtim eveybaby markasına Kızım aşırı pişik oldu hala geçmedi 3 gündür almaz olaydım geçecekseniz bile deneme paketi ile geçin ve takip edin pişik olabilir bez değişikliğinde