Kızlar selam ilk kez böyle bi şey yaşıyorum.9 ay oldu doğum yapalı, 4. Aydan sonra regl oldum düzenli şekilde.bu ay bir hafta geciktim.normal süremde bitti reglim .30 unda temizlendim üç gün sonra bugün WC gittim peçeteye lekelenme gibi geldi pembe pembe baya.
Ay korktum ya normal mi böyle düzensizlik 😢 içimi rahatlatın 🙏🏻
Sütüm baya azaldı bununla ilgisi var mı bilmiyorum bi sağımda 30 cc anca çıkıyor