Eşimi ve çocuğumu çok seviyorum. Kendimi bildim bileli hep çocuk istemiştim konu bundan bağımsız ama bazen hiç çocuğum olmasaydı, evlenmeseydim veya eşim yerine başka biriyle evlenseydim gibi gibi çok düşünürüm. Hayatım nasıl olurdu, nerede olurdum diye. Yani yapmak isteyip yapamadığım şeyler oldu gitmek isteyip gidemediğim yerler. Hem ülke ekonomisi hemde fırsat olmadı falan falan. Öyle hobi olarak alternatif hayatlarımı merak ederim 😂 siz de var mı böyle düşünceler?