Hanifeisrfl canım yenidoğan genelde kusar zaten. Ama sütün tazyikli geliyorsa iyice geriye yaslanarak emzir birde bebeği doğru pozisyonda tuttuğuna emin ol internetten bak pozisyonuna kafasını yükselt
Reflü demek için çok erken ilerleyen zamanlarda belli olur zaten kontrole gidince kilo takibinde anlaşılır