Prensesannesii___ sutunuz yetiyorsa doyuyorsa ekstra mama vermenize gerek yok cunku sakinlessin diye mama verdiginizde bebek daha cok gazlaniyor her beslenme daha cok gaz yukluyor bebege kisir donguye giriyorsunuz. Duzenli olarak gunde 4 5 kez gaz masaji yapin, gaz damlasi ve probiyotik kullanin, siz sabah aksam suyla 1 cay kasigi tane kimyon yutun. Birkac damla deneyip size en iyi gelen kombinasyonu bulacaksiniz. Benm oglum da cok gazli bi bebekti. Ben nurse harveys damla, esomed esogis damla ve nbl probiyotik kullaniyordum. Probiyotigi herhangi bi marka alabilirsiniz ama gaz damlalarini tavsiye ederim bir kere kullanip ise yaramiyor demeden duzenli kullanimda farki goreceksiniz. Esomedi hepsiburadadan kendi saticisindan aliyordum (esogis) hala varsa mutlaka deneyin sancisini aliyor. Yipratici ama cok normal bir surec, 4 aylikken bitmisti bizimki.