mombabyy hayır yanlış düşünüyorsunuz biz 45 günlükken yaptık bebek ozman anlamıyor ne olduğunu ilk 2 çişini yapınca zorlanıyor sadece ve bebekken iyileşme süreci daha erken oluyor, biz çişini yapınca zorlanıyor diye yaptırdık iyiki yaptırmışız erkenden diyorum ki çevremde de hep erken yapıyorlar dediğim gibi bebek hem anlamıyor hem hareket sayısı sınırlı hem iyileşme süreci için çok iyi