Merhaba arkadaşlar gecenin bu saatinde burdayım. Şimdi kızımın ödevi vardı 1. Sınıf geri dönüşüm kutusu yapacaktı. Bizde internetten baktık canavarlı bir geridönüşüm kutusu vardı kızım onu istedi yaptık. Yaptık ama yaptığımız şey çok mu korkunç oldu götürsek mi okula bilemedim. Sizlere bir sorayım dedim .

Kaşlarla biraz yumuşatma yapmaya çalıştım sonradan ama düzelmedi yani